We zijn vertrokken! - Reisverslag uit Kasterlee, België van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu We zijn vertrokken! - Reisverslag uit Kasterlee, België van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

We zijn vertrokken!

Door: Jeanne en Martin

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

14 Mei 2014 | België, Kasterlee

Vanochtend zijn we uitgezwaaid en is ons avontuur begonnen. Inmiddels hebben we de eerste 100km gefietst en zijn we aangekomen op de camping in Kasterlee, België. Voor de middag hebben we zonnig weer gehad, na de middag wat last van regen maar dat hield ons niet tegen!

Tot de volgende keer.

Groet,
Jeanne en Martin

• 15 Mei 2014 - 15:52

Hanny:

Goed van jullie, de eerste 100 km zitten erop.
    Nog ..... te gaan.
    Veel succes en we bellen groetjes

• 17 Mei 2014 - 12:58

Linda S:

Hoi Jeanne en Martin,
    Spannend dat de reis nu echt begonnen is! Wens jullie een hele goede en voorspoedige reis toe!!
    Heel veel succes!
    Groetjes Linda S

• 17 Mei 2014 - 17:55

Thijs:

Nou het begin is gemaakt, als het weer bij jullie ook zo is als hier is het lekker fietsen.
    Jeanne en Martin veel succes.
    Groetjes Thijs

• 18 Mei 2014 - 21:48

Theo Van Den Berg:

Hallo Martin en Jeanne.
    Heel veel succes met deze mooie uitdaging, ik hoop dat jullie er net zo veel van genieten als ik het vorige jaar, maar dan wel met beter weer als ik tijdens mijn rit had.
    Succes

Theo van den Berg

jeanne-martin

Op 12 mei 2014 vertrekken wij met de fiets voor onze tocht naar Santiago de Compostella. Op deze site houden wij jullie op de hoogte van onze avonturen onderweg.

Actief sinds 03 Mei 2014