Voorbereidingen - Reisverslag uit Uden, Nederland van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Uden, Nederland van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: van den Berg

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

03 Mei 2014 | Nederland, Uden

Nog een week en dan gaat ons avontuur beginnen.
Inmiddels zijn we al een paar maanden druk bezig met de voorbereiding van onze reis. De fietsen zijn klaar, de route is uitgestippeld, campings gezocht en wij hebben getraind.
Via deze website zullen we jullie op de hoogte houden van onze avonturen onderweg.

• 11 Mei 2014 - 15:22

Ton En Trudy:

Een hele mooie en goede reis toegewenst. Geniet van alle mooie dingen onderweg, de natuur, het weer, elkaar, maar vooral van jullie Camino, van 'het onderweg-zijn'!
    Veel plezier! Ton en Trudy

• 11 Mei 2014 - 20:48

David Wagemans:

Martin en Jeanne
    Heel veel plezier en goede reis we gaan het hier volgen
    Het weer kan alleen maar beter worden☀️☀️

• 12 Mei 2014 - 07:09

Wim Loeff:

Ha Jeanne en Mart, ik zal duimen voor mooi weer tijdens jullie toch wel bizarre tocht van 2500 km. Vooral genieten en je kunt altijd nog op de trein stappen naaar Santiago of weer lekker naar huis. Ik zal jullie zeker volgen via deze site. Veel succes en en groet.
    Wim

• 12 Mei 2014 - 07:46

Wim:

Advies: jullie kunnen morgen ook de tent opzetten in Veghel dan ga je vast de goeie kant op en vanaf donderdag wordt het weer mooier.

• 12 Mei 2014 - 10:06

Guido-Maria Cayseele:

Een hele goede en fijne reis en weer veilig thuis. We hopen dat je nog iets aan onze tips hebt. We gaan alles met veel belangstelling volgen.

• 12 Mei 2014 - 10:07

Gerard En Maria :

Jeanne en Mart,

Succes toegewenst.

Gerard en Maria

• 12 Mei 2014 - 12:06

John Verhoeven:

Martin en Jeanne,

Succes met deze mooie reis en geniet ervan.

Gr. john Verhoeven

• 12 Mei 2014 - 15:54

Ineke:

Hallo Jeanne en Mart,
    Wij wensen jullie een hele mooie goede fijne reis op de fiets naar Santiago!
    Groetjes van Kees en Ineke

• 12 Mei 2014 - 19:49

Theo De Haas:

Hoi Martin en Jeanne,
    Eindelijk echt los van de Gemeente Uden!!
    Geniet van jullie reis, want voor je het weet ben je weer terug in Nederland!
    Met vriendelijke groeten,
    Theo en Karin

• 12 Mei 2014 - 20:10

Jan Johanna Voets:

Hoi Jeanne en Mart,

Zet je beste beentje voor.
    Heel veel succes en plezier met jullie tocht.
    Groetjes Jan en johanna

• 13 Mei 2014 - 08:14

Ramona Hermans :

Hoi Jeanne en Martin,

Wat gaaaaaaf om dit te durven ondernemen!!
    En ook heel sportief :)
    Ik ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan, dus ik zal met regelmaat jullie "dagboek" gaan lezen.
    Succes!
    Groetjes Ramona

• 13 Mei 2014 - 12:46

Trudy Van Der Aa:

Jeanne en Mart,
    Wij willen jullie veel succes en alle goede toe wensen voor deze tocht, wij gaan jullie volgen.
    Groetjes Chris en Trudy.

• 13 Mei 2014 - 21:06

Han En Marja:

Hoi Jeanne en Martin

Eindelijk is het zover. We zullen jullie volgen en wensen jullie heel veel plezier.

Groeten Han en Marja

• 14 Mei 2014 - 11:39

Cindy:

Hoi Jeanne en Martin,

Wat super stoer van jullie samen dit avontuur te gaan beleven. Heel veel succes!! en geniet van alle indrukken, omgeving en vooral elkaar.
    Pas op jezelf en graag weer heelhuids terug ;)
    veel plezier!!

Groetjes Cindy

• 14 Mei 2014 - 12:09

Huub:

Hoi Jeanne en Martin,

Al een dag onderweg, hoop dat jullie niet erg nat zijn geworden en dat het goed gaat. Ik vind het te gek dat jullie dit avontuur aan zijn gegaan, supper. Geniet van alles onderweg en kom weer heel terug, maar eerst de tocht.

P.s. de foto ziet er stoer uit.

Veel plezier en succes !!

Groetjes Huub