Donderdag 19 juni. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Donderdag 19 juni. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Donderdag 19 juni.

Door: Jeanne - Martin.

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

19 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Santiago de Compostella bereikt.
Gisteren hebben we om 15.00 uur het plein bij de kathedraal van S de C bereikt na 2450 km fietsen.
Gisteren hadden we slecht internet op de camping vandaar nu pas het verslag.
Dinsdag en woensdag Triacastela - Plas de Rei - S de C zware dagen heet en veel steile klimmen, maar toch s,middags het einddoel bereikt
Op de camping na het opzetten van de tent met mensen uit Uden voetbal gekeken, zij maken een rondreis met de caravan.
Vandaag onze stempel en postulaat gehaald, en de huiskamer van het genootschap bezocht, verder de stad bekeken, en gekeken of we nog bekende zagen.
Verder informatie ingewonnen betreffende de terugreis, en het transport van de fietsen, en de bagage.
Zelf vliegen we zaterdagavond terug.
De tocht is niet vanzelf gegaan, maar is niet tegenvallen, wel wat aan gewicht ingeteerd.
Groeten en tot ziens Jeanne en Martin.

• 19 Juni 2014 - 18:11

Gerard En Maria :

Jeanne en Mart,

Klasse! Gefeliciteerd.
    Tot ziens in Uden.
    Groetjes, Gerard en Maria

• 19 Juni 2014 - 19:07

André En Mien:

Knap gedaan Jeanne en Mart, al die km en al die klimmen met al die tassen. proficiat en tot ziens.
    mvgr. André en Mien

• 19 Juni 2014 - 19:34

Willem De Klimmer:

Super gedaan Jeanne en Martin. Helaas zullen we elkaar niet meer treffen in Santiago, ik kom daar zaterdag aan als het lukt. Ben nu in Sarria. Bedankt voor alle leuke ervaringen die we gedeeld hebben. Goede terugreis en wie weet zien/spreken we elkaar nog eens

• 19 Juni 2014 - 19:51

Joop En Stephanie Van Breugel:

Hè Jeanne en Martin, jullie zijn er al! Dat hebben jullie toch maar mooi gedaan, en vooral jij Jeanne, zonder al teveel fietservaring, echt super! Wat ben jij toch een ontzettend sterke vrouw, ik zag dat wel toen we nog samen fietsten. Wij zijn morgen in Santiago maar gaan niet naar de camping, wij willen luxe afsluiten haha, zeker na vandaag. Zullen we ietsafspreken morgenavond? Gezellig! Live is toch leuker te horen wat jullie samen hebben meegemaakt dan via het blog. Als je ons blog leest van vandaag weet je zat! Groetjes, Stephanie en Joop vanuit Arzúa.

• 19 Juni 2014 - 19:51

• 19 Juni 2014 - 19:52

Joop En Stephanie Van Breugel:

Hè Jeanne en Martin, jullie zijn er al! Dat hebben jullie toch maar mooi gedaan, en vooral jij Jeanne, zonder al teveel fietservaring, echt super! Wat ben jij toch een ontzettend sterke vrouw, ik zag dat wel toen we nog samen fietsten. Wij zijn morgen in Santiago maar gaan niet naar de camping, wij willen luxe afsluiten haha, zeker na vandaag. Zullen we iets afspreken morgenavond? Gezellig! Live is toch leuker te horen wat jullie samen hebben meegemaakt dan via het blog. Als je ons blog leest van vandaag weet je zat! Groetjes, Stephanie en Joop vanuit Arzúa.

• 19 Juni 2014 - 20:14

Arnold En Josien :

Hoi Jeanne e Martin
    Nou gefeliciteerd wij vinden het een knappe prestatie je zult er wel heel veel mooie momenten hebben over gehouden nou een goede vlucht terug naar Uden en misschien zien we elkaar snel vele groeten arnold en Josien

• 19 Juni 2014 - 20:21

Johanna En Jan:

Hoi Jeanne en Mart.
    Gefeliciteerd!!!
    Grandioos dat jullie je bestemming hebben bereikt.
    Ongetwijfeld zullen er moeilijke momenten zijn geweest maar dan is de overwinning des te zoeter.
    Mooie kathedraal en andere gebouwen.
    Hele goede terugreis en tot ziens in Uden.
    Groetjes Johanna en Jan

• 19 Juni 2014 - 20:34

Emmy En Ton:

Proficiat Jeanne en Martin met het bereiken van de finish in Santiago de Compostella.
    Na de laatste pittige klimmetjes te hebben bedwongen, is dit echt kicken! Een hele prestatie. Wat zullen jullie het fietsen gaan missen ;-).
    Geniet nog een paar dagen van het Spaanse leven. Goede terugreis.

• 19 Juni 2014 - 20:39

Guido-maria Cayseele:

proficiat met deze knappe prestatie, bij het pelgrim zijn hoort ook afzien en dat hebben jullie soms gedaan.
    natuurlijk ook: welkom bij de club.
    een goede en veilige thuisreis

• 19 Juni 2014 - 22:12

Anny En Martien :

Van harte gefeliciteerd , een hele mooie knappe prestatie , geniet nog maar 'n paar dagen en 'n goede terugreis .
    Tot ziens in Uden .

• 19 Juni 2014 - 22:19

Tiny&Dora:

Hoi Jeanne en Mart,

Proficiat met het behaalde resultaat,knap hoe snel jullie deze tocht hebben gefietst.
    Een goede reis terug naar Uden en wanneer wij weer terug zijn uit Portugal komen we bij jullie langs.

Groetjes Tiny en Dora.

• 19 Juni 2014 - 23:21

Thijs:

Jeanne en Mart van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie doel, een geweldige prestatie.
    Geniet er maar van en we wensen jullie een goede vlucht terug.
    Ik kom nog wel even langs voordat wij op vakantie gaan.

Groetjes Thijs en Ine.

• 19 Juni 2014 - 23:25

David:

Jeanne en Martin

Een geweldige prestatie hebben jullie geleverd.
    Een hele goede terugreis en tot gauw

• 19 Juni 2014 - 23:55

Chris En Trudy:

Gefeliciteerd met dit mooie resultaat, afzien en nog eens afzien.
    Jullie zijn toppers en hebben bewondering voor deze prestatie.
    Geniet ervan en goede terugreis.

• 19 Juni 2014 - 23:59

Annet Delisse:

Hoi Jeanne en Mart,
    Wat geweldig moet het zijn als je binnen komt fietsen in Santiago de Compostella !!!
    Proficiat ! Geniet na van jullie prestatie. Pak een lekker wijntje(s) en pilsje(s), dan doen wij dat hier ook op jullie: PROOST!
    Goede reis terug en tot ziens in Uden.
    Groetjes: Joop en Annet

• 20 Juni 2014 - 08:25

Wim Loeff:

Geweldige prestatie Jeanne en Matt, ik heb ooit de vierdaagse 200 km bijna ongetraind gelopen in 4 dagen en vond ik geweldig van mezelf maar weegt niet op tegen 2450 km fietsen in 5/6 weken. Jullie zullen het samen nog vaak over deze tocht hebben misschien wel tot in het bejaardenhuis toe. Je kunt er mooi op terug kijken en inspireert een ieder dit te doen. Nogmaals proficiat en geniet nog even.
    Gr. Wim

• 20 Juni 2014 - 14:19

Gerrit Van Ras:

Jeanne en Mart,
    Ook van ons een dikke proficiat !!!!!!een geweldige prestatie van jullie samen.
    Nog een paar fijne dagen in S de C.
    We zien elkaar wel weer in Uden ,en dan horen we het hele verhaal.
    Groeten en een goede thuisreis.
    Annie en Gerrit

• 20 Juni 2014 - 15:22

Ton En Trudy:

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Nog even genieten van Finisterre en Santiago de C. en dan morgen weer fijn naar huis!
    Het was leuk om jullie reisverslag te lezen: wat veel mooie dingen, maar ook de grote inspanning die jullie moesten leveren. Heel veel bewondering daarvoor!
    Nogmaals proficiat!
    Ton en Trudy

• 20 Juni 2014 - 17:23

Michel Van Dijk:

Jeanne en Martin hele mooie prestatie, dat pakken ze niet meer af.
    Kom maar gauw langs op het gemeentehuis, kijken of we je nog kennen!

Michel van Dijk

• 20 Juni 2014 - 23:33

Ad En Nell:

Janne & Mart Proficiat met jullie prestatie alle bewondering wij doen het jullie niet na Klasse.
    knoop er maar een vakantie aan en dan zien we jullie weer in Uden. Groet Ad & Nell.

• 23 Juni 2014 - 21:15

Marja En Han:

Proficiat. Knap gedaan in die korte tijd. Tot gauw !!