Zondag 15 juni. - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Zondag 15 juni. - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Zondag 15 juni.

Door: Jeanne - Martin.

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

15 Juni 2014 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Vandaag om goed 8 uur in Catalina de Somoza gestart met de beklimming van de Cruz de Ferro, de beklimming viel mee was minder zwaar dan de oversteek van de pyreneeën, wel erg veel wind, de afdaling was minder slechte smalle weg en veel bochten, en erg lang.
Daarna doorgefietst, maar de camping waar we naar toe wilden, was er niet meer, dus een Hostel in Villafranca del Bierzo.
Morgen de laatste zware beklimming van de Cebreiro, het is nog 200 km tot Santiago.
Het weer is nog steeds goed, wel s'middags warm.
Groeten Jeanne - Martin.

• 15 Juni 2014 - 23:04

Ton En Antonie:

Het gaat goed klimmen is geen probleem meer.
    Nog enkele dagen en jullie staan op het plein in Santiago.
    Het einde van een mooie tocht.
    Wij vertrekken morgen met vakantie.
    Iets minder ver en met de auto,wel de zelfde kant op.
    Wel thuis en tot ziens.
    Gr Ton en Antonie

• 16 Juni 2014 - 14:06

Ton En Trudy:

De laatste lootjes van een mooie tocht! Geniet er nog maar van! En vooral van de aankomst in Santiago, dat is echt bijzonder!
    Groeten, Ton en Trudy

• 16 Juni 2014 - 15:51

Huub:

Geweldig, wat een kanjers zijn jullie. Al die beklimmingen en dan met volle bepakking. Knap gedaan. Nog even volhouden, het laatste stuk moet ook kunnen en dan.....de aankomst. Blijf genieten ook al is het soms afzien.
    . Mooie foto's overigens.
    Groeten, Huub

• 16 Juni 2014 - 18:45

Tiny&Dora:

Hoi Jaenne&Mart,
    De laatste lootjes?
    Geniet nog van jullie fietstocht,wij genieten van het mooie Portugal.
    Nog heel veel fietsplezier en erg knap zoals jullie deze tocht fietsen.
    Groetjes Tiny&Dora.