Woensdag 11 juni. - Reisverslag uit Melgar de Fernamental, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Woensdag 11 juni. - Reisverslag uit Melgar de Fernamental, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Woensdag 11 juni.

Door: Jeanne - Martin.

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

11 Juni 2014 | Spanje, Melgar de Fernamental

Vandaag gefietst van Burgos naar Castrojeriz, waar we op een camping staan.
Gisteren hebben we een kort stuk gefietst en waren we al ruim voor de middag in Burgos, op de camping na het opzetten van de tent, zijn we de stad in gegaan
Eerst de fietsen naar de fietsenmaker gebracht voor het nodige onderhoud, daarna de stad bezochte, met zijn indrukwekkende kathedraal, en veel oude gebouwen.
Vandaag een rit van ruim 50 km met nogal wat klimmen, tot op de camping in Castrojeriz, tot Santiago nog 500 km te gaan.
De komende dagen volgen een paar dagen met minder klimmen over de hoogvlakte wel kan hier de wind parten spelen.
Alles gaat goed met ons we hebben het nog steeds naar ons zin.
Groeten Jeanne en Martin.

• 11 Juni 2014 - 17:02

David:

Hoi Jeanne en Martin

nog 500 km dat komt helemaal goed.
    mucha diversión met de laatste loodjes en geniet ervan want je bent weer thuis voor je het weet

• 11 Juni 2014 - 23:37

Ellie:

Toppie Jeanne en Mart
    Ik vind het sportief, knap, gedurfd en bijzonder en vele collega's met me.

Groetjes Ellie

• 12 Juni 2014 - 10:06

Jan/Johanna:

Hoi Jeanne en Mart,

Het is inmiddels 4 weken geleden dat we jullie uitzwaaiden.
    Ondertussen hebben jullie al een enorme afstand afgelegd en vele mooie dingen gezien onderweg.
    Geweldig dat het zo goed gaat.
    Mooie foto's, het geeft een indruk van wat jullie beleven.
    Nog even en het doel is bereikt.

Groetjes Johanna en Jan

• 13 Juni 2014 - 14:59

Gebr Vd Brand En Van Oort:

Nog even vol houden en de groetjes uit het momenteel zonnige Uden.