Maandag 9 juni - Reisverslag uit Villanasur Río de Oca, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Maandag 9 juni - Reisverslag uit Villanasur Río de Oca, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Maandag 9 juni

Door: Jeanne - Martin.

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

09 Juni 2014 | Spanje, Villanasur Río de Oca

Vandaag weer voor het eerst goed internet, we zijn in een B & B in Villafranca, ca 50 km van Burgos.
Sinds 2 dagen fietsen we weer samen, een stel wilde meer km per dag fietsen ondanks de hitte van meer dan 30 graden, het andere stel wilde een rustdag.
Zaterdag overnacht op een camping in Logorno, vanaf hier zijn we samen verder gefietst, we maken nu dagelijks ritten van ca 60 km, het is veel klimmen en dalen en het is erg heet meer dan 30 graden, dus vertrekken we s'morgen voor 8 uur.
Het landschap wordt steeds ruiger en de beklimmingen lastiger, je kunt merken dat we richting hoogvlakte gaan.
Morgen in de voormiddag hopen in Burgos op de camping te zijn zodat we s'middags de stad kunnen bezichtigen.
Groeten Jeanne en Martin.

jeanne-martin

Op 12 mei 2014 vertrekken wij met de fiets voor onze tocht naar Santiago de Compostella. Op deze site houden wij jullie op de hoogte van onze avonturen onderweg.

Actief sinds 03 Mei 2014