Zaterdag 7 juni - Reisverslag uit Logroño, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Zaterdag 7 juni - Reisverslag uit Logroño, Spanje van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Zaterdag 7 juni

Door: Jeanne - Martin.

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

07 Juni 2014 | Spanje, Logroño

Vandaag aangekomen op de camping in Logrono na een rit van 75 km in de zon 32 graden.
Het traject was erg heuvelachtig met behoorlijk wat beklimmingen, en prachtig uitzicht.
Gisteren hebben we een schitterende rit gehad door het dal van de Erro,
Het laatste stuk was minder langs een N weg en over industrieterreinen.
We hebben voor het eerst overnacht in een refugio, in Puente la Reine, wel op een 2 persoonskamer.
We fietsen nog steeds samen met Stephanie en Joop uit Schijndel, en Arie en Peter uit Nuland en Veghel.
We hebben nu van huis af 1775 km gefietst.
Alles gaat naar wens, en de streek wordt steeds mooier, met mooie Spaanse dorpjes.
Groeten Jeanne en Martin.

• 08 Juni 2014 - 06:12

Ramona:

Hallo,

Ik blijf het een knappe prestatie vinden, het fietsen naar Santiago de Compostella!
    (Toevallig zag ik gisterochtend, fietsend naar Bernhoven, dat ik er net 2500 km op had zitten... Wel in 3 jaar tijd, hahaha)
    Geweldige foto's bij dit reisverslag.
    Denk er goed aan om regelmatig "wijn" te tappen met het warme weer ;)
    En toi, toi!

Gr. Ramona

• 08 Juni 2014 - 13:22

Marianne Van De Haterd:

Wat een kanjers.
    Leuk om jullie om de paar dagen te volgen.
    Geweldig om te horen dat het goed gaat en dat de reis zo goed bevalt. Daar doe je het voor!

• 09 Juni 2014 - 17:14

Joop En Stephanie Van Breugel:

Haai Mart en Jeanne, wij zitten nu in een Parador in Sto. Domingo de la Calzada. Hopelijk gaat alles goed met jullie! Rustig aan met die hitte hè, maar wat was het weer een mooie rit vandaag met die prachtige vergezichten. We genieten er samen erg van. Joop en ik wensen jullie nog een fijn, veilig en gezellig vervolg van de Camino, met nog leuke ontmoetingen onderweg en misschien hier nog keertje tot ziens, en anders in Nederland, toch? Hebben we ook zo met Arie en Peter afgesproken. Vele groetjes van ons! Doeiiii.