Woensdag 4 juni. - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Woensdag 4 juni. - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Woensdag 4 juni.

Door: Jeanne-Martin.

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

04 Juni 2014 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Vandaag nog 22 km gefietst door de regen, en in Saint-Jean Pied De Port aangekomen.
Vanmiddag het stadje bezichtigt, en voorbereidingen getroffen voor morgen.
Alles gaat goed.
Groetjes Jeanne en Martin.

• 05 Juni 2014 - 13:02

Riadebont:

Jeanne en Martin,

Geweldig te horen hoe jullie ervan genieten.
    Ik zou er zo bij willen zijn.
    Nog een prachtige tocht.

Hopelijk nog een uitdaging voor ons.

Veel groeten uit Uden,

Ria en Nico de Bont

• 05 Juni 2014 - 14:17

John Verhoeven:

Mooie plekjes Martin en Jeanne,

Zo te zien zijn daar ook Portugezen aan het straten geweest.
    Succes met het vervolg van de tocht

Gr. John.

Hoi Jeanne en Martin,

Wat een geweldige presatie leveren jullie en met zoveel plezier en genot. Echte kanjers!!
    Leuk om zo jullie verslagen te lezen. Ik ben net terug van 3 weken vakantie dus heb nu de gelegenheid.
    Het zal de komende tijd wel iets zwaarder worden denk ik zo in de bergen maar jullie hebben de zon,regen en de lekke banden al getrotseerd.

(ben eigenlijk best wel jaloers)

P.s de foto's van gisteren waren zeker ook voor John bedoeld vanwege het straatwerk...........!!!!

• 05 Juni 2014 - 14:41

• 05 Juni 2014 - 15:24

Ton En Emmy:

Hoi Jeanne en Martin,

Inmiddels de Spaanse grens gepasseerd. Wat gaan jullie goed! Super!
    Geniet ook van het Spaanse landschap en de mooie steden ( vooral Burgos met de prachtige kathedraal )

Veel succes,
    Buen camino!