Dinsdag 3 juni. - Reisverslag uit Larceveau-Arros-Cibits, Frankrijk van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Dinsdag 3 juni. - Reisverslag uit Larceveau-Arros-Cibits, Frankrijk van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Dinsdag 3 juni.

Door: Jeanne - Martin.

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

03 Juni 2014 | Frankrijk, Larceveau-Arros-Cibits

Vandaag 78 km gefietst met enkele pittige klimmen, we zijn op ca 20 km van
St Jean Pied de Port, morgen hopen we daar in de voormiddag aan te komen, zodat we het stadje nog kunnen bekijken.
Donderdag begint dan het echte werk in de pyreneeën.
We zijn nu ca 1525 km van huis, en hebben nog ongeveer 850 km te gaan.
Het weer is goed elke dag volop zon.
Groeten Jeanne en Martin.

• 03 Juni 2014 - 21:51

Angelo Terbeek:

Hoi Martin en Jeanne, had vandaag jullie zoon Rob aan de telefoon en die gaf me de site door waar jullie te volgen zijn. Dacht ff klein berichtje plaatsen. Heel knap dat jullie al ruim 1500 km in de benen hebben zitten. Maar t echte werk moet nog beginnen zoals jullie zelf schrijven. Heel veel succes maar vooral plezier hiermee, ik blijf jullie regelmatig volgen. En tot ziens in Nederland/Uden.
    Gr. Angelo

• 04 Juni 2014 - 10:04

Tiny En Dora:

Hoi Jeanne & Mart,

Fijn dat het goed gaat, met mooi weer kun je ook genieten van de omgeving. Succes met de eerste beklimmingen. Wij volgen jullie op de voet.
    Groetjes,
    Tiny en Dora.

• 04 Juni 2014 - 11:46

Thijs:

Hoi Jeanne en Mart,

Het is goed te horen dat de tocht goed verloopt en dat het Jeanne ook goed af gaat.
    Met de pyreneeen aan de voet is dat weer een nieuwe uitdaging voor jullie, maar met de eerste
    beklimmingen al in de benen moet dat beslist gaan lukken.
    We blijven jullie volgen en heel veel fietsplezier.
    Groetjes,
    Thijs.

• 04 Juni 2014 - 12:14

Jan Johanna:

Hoi.
    Veel succes met de tocht die nu echt pittig wordt.
    Wij vinden het knap hoor.
    Een echte prestatie!!
    leuk dat er ook foto's komen.
    Groetjes Johanna en Jan

• 04 Juni 2014 - 20:27

Ad En Nell:

Hallo Jeanne & Mart
    Geweldig te horen of te zien hoe jullie dit doen.
    Al die kilometers en al een beproeving van echte klimmers.
    Mart is wel wat gewend, maar ik sta te kijken van Jeanne .
    Nu samen aan echte klimmen in de Pyreneeën.
    Ga jullie goed en we volgen je, succes.
    Groeten, Ad en Nell