Zondag 1 juni - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu Zondag 1 juni - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

Zondag 1 juni

Door: jeanne-martin.

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

01 Juni 2014 | Frankrijk, Cadillac

Voor het eerst werk internet redelijk. we zitten nu op een terras in Cadillac en hebben inmiddels 1250 km gefietst. We fietsen elke dag tussen de 80 en 100 km. Komende dagen gaan we richting de Pyreneeën, dit merken we nu ook al aan het glooiende landschap. We hebben nog ongeveer 1100 km te gaan, dus we zijn inmiddels over de helft.

• 01 Juni 2014 - 13:28

Chris En Trudy Van Der Aa:

Wat een prestatie al over de helft, erg leuk om jullie zo te volgen!!
    Succes met de volgende kilometers!!!

• 01 Juni 2014 - 18:04

Bert.Tiebosch:

Hallo Jeanne-Martin,

Wat gaat het goed met jullie fietstocht, toch wel een hele onderneming?, maar alle lof en de juiste instelling van jullie ook voor het restant immers je ben al over het grootste stuk in afstand, maar de Pyreneeën in uitvlakken.
    Maak er een mooie bedevaart van, het zal jullie later beloond worden.

groeten Bert.Tiebosch

• 01 Juni 2014 - 20:01

Gerard En Maria :

Jeanne en Mart,

Goed hoor! Ik verwachten niet anders dan dat het helemaal goed komt!
    Succes verder.

Groetjes,

• 02 Juni 2014 - 10:40

John Verhoeven:

Martin en Jeanne,

Leuk dat hetr zo voorspoedig gaat, het klimmen en dalen zal wel even wennen zijn met bepakking.
    Nog even volhouden je bent immers al over de helft

Succes en geniet ervan,

Gr John.

• 02 Juni 2014 - 12:14

Jan Johanna:

Ha kanjers.
    Super dat de reis zo voorspoedig verloopt.
    Nu de Pyreneeën nog bedwingen.
    Met de vele kilometers in de benen moet dat geen probleem zijn.
    Wij blijven het volgen.
    Groetjes Johanna en Jan

• 02 Juni 2014 - 14:53

Wim Loeff:

Nu de helft erop zit wordt het tijd om jullie veel succes toe te wensen voor de 2e helft en het zwaarste gedeelte van de totale 2400 km. Als ik het zo lees gaat het jullie heel gemakkelijk af en is het een stimulans voor iedereen (pensionades dus) om deze tocht te fietsen. Als het weer een beetje meezit en geen materiaalpech kunnen jullie zeker de wedstrijd Spanje-Nederland de 13e in Spanje zien. Toch wel oranje kleding bij anders onderweg even kopen.
    Groet,
    Wim Loeff

• 02 Juni 2014 - 16:40

Willem :

Hoi Jeanne en Martin.

Als ik het zo lees zitten jullie een dag achter mij. Op 31 mei stond ik op de boerderijcamping in Loupiac, bij Cadillac. Inmiddels (maandag 2 juni) ben ik gearriveerd in Dax. Ik hoop dat ik morgen in St. Jean P de P ga halen en hou daar dan een rustdag. Daarna gaat het echte werk beginnen.

Groeten,
    Willem, de trage klimmer :-)

• 02 Juni 2014 - 20:23

Miranda Verstraten:

Hoi jeanne en martin,

Leuk om jullie verhaal te lezen!
    Echt een super prestatie.. Zal het nooit na doen ;-)
    Geniet er samen van!!
    Veel succes met de andere 1000km.

Groetjes Miranda

• 05 Juni 2014 - 20:28

Juul Jilesen:

Hallo Jeanne en Martin,
    Wat een reis, een hele onderneming, leuk om het een beetje te volgen.
    Hartstikke goed en geweldig van jullie. Een hele goede reis nog en veel fietsplezier!
    Hopelijk met wat minder regen!
    Groetjes Juul uit Veghel