1/3 van de reis zit er op! - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu 1/3 van de reis zit er op! - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van jeanne-martin Berg - WaarBenJij.nu

1/3 van de reis zit er op!

Blijf op de hoogte en volg jeanne-martin

28 Mei 2014 | Frankrijk, Tours

We zitten inmiddels op een derde van onze tocht. Het eerste boekje van de drie routeboekjes is uit!

Na de rustdag in Chatres zijn we richting Tours vertrokken. De afgelopen dagen stonden in het teken van regen. Gisteren hebben we voor het eerst een dag zonder regen gehad.

Zondag hebben we op het laatste stukje richting Tours last gehad van 2 lekke banden. Daarom hebben we maandag een reparatie dag in Tours gehad. Op de camping zijn Arie uit Nuland en Peter uit Veghel tegengekomen. Dinsdag hebben wij gezamenlijk met hen onze route vervolgd. De eerste dag met droog weer, wat wel erg lekker is.

We zijn inmiddels ongeveer 100 km onder Tours en alles gaat goed!

• 28 Mei 2014 - 10:19

David:

Jammer van al die regen hopelijk wordt het vanaf nu droger en beter
    grappig dat jullie Arie uit Nuland tegen kwamen
    Ga zo door en geniet ervan

• 28 Mei 2014 - 10:29

Tiny En Dora:

Hoi Jeanne en Mart,

Wat jammer van de regen tot nu toe, laten we hopen dat het weer vanaf nu beter wordt.
    Samen nog veel plezier, leuk om jullie zo te volgen.
    Tiny & Dora.

• 28 Mei 2014 - 11:32

Michel Van Dijk:

Hoi Martin en Jeanne,
    Ondanks het mindere weer schieten jullie goed op. Complimenten en geniet ervan.
    Michel

• 28 Mei 2014 - 14:08

Thjis:

Ik lees over nogal wat slecht weer en lekke banden ,maar dat hebben jullie gehad.
    Vanaf nu hopelijk beter weer en met een paar reisgenoten erbij is ook gezellig.
    Mart en Jeanne zet "m op en geniet er ook van.
    Thijs en Ine.

Hanny En Toon:

Jammer van de twee lekke banden en het slechte weer, maar hier vanuit het zonnige Spanje
    wensen wij jullie nog veel fietsplezier toe, wij zullen de zon een beetje jullie richting op blazen.

• 28 Mei 2014 - 19:32

Toon En Jose:

Hallo Jeanne en Mart,

Het is een hele rit met alles in zich zoals bergen en dalen, regen en zonneschijn, pech en geluk.
    Wens jullie ook namens Jose een mooie en prettige tocht toe en zie jullie over een week of vier wel weer terug in het (op het moment natte) brabantse land terug.

Toon

• 28 Mei 2014 - 20:15

Johanna/Jan:

Hoi Jeanne en Mart,

Gelukkig lijkt het erop dat het weer verbetert.
    Hoe bevalt het in de tent op de campings?
    Is dat een beetje te doen met die nattigheid?
    Jullie zijn in ieder geval al een flink stuk gevorderd. Echte doordouwers!!!

Succes verder en veel plezier onderweg, je zult vast nog leuke mensen ontmoeten.

Groetjes Johanna en Jan

• 29 Mei 2014 - 11:17

Anja Pennings:

Hallo Jeanne en Mart, hoorde gisteren op het werk wat jullie aan het doen waren en dat we jullie kunnen volgen via deze blog. Heel veel plezier op deze tocht. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. We zullen duimen voor mooi/droog weer.

• 29 Mei 2014 - 19:12

Denise (B3w):

Nou de reis vordert goed! Hopelijk blijft het vanaf nu droog, dan is de tocht een stuk leuker en mooier.
    Heel veel plezier nog en geniet ervan!

• 29 Mei 2014 - 22:18

Willem:

Hoi Jeanne en Martin.
    Ik geloof dat we elkaar nu wel een beetje kwijt zijn. Ik zit nu (donderdag) op de pelgrimspleisterplaats zo'n 30 km onder Angouleme. Hoop dat het bij jullie nog steeds lekker gaat. Dit is mijn blogje: compostela-2014.blogspot.nl

• 30 Mei 2014 - 12:15

Joop En Annet:

Hallo Jeanne en Mart,
    Eindelijk een bericht voor jullie. Wat mooi om te lezen dat jullie al een eind op weg zijn !! Heel knap, zeker ook met die weersomstandigheden. Je moet flexibel zijn, zo zit je op een camping dan weer in een hotel kleren te drogen !! Het blijft één avontuur !
    Jeanne en Mart, heel veel succes gewenst en op naar het mooie fietsweer!!
    Groetjes: Joop en Annet

• 30 Mei 2014 - 22:22

Han En Marja:

Leuk om jullie te volgen. Mooie omgeving waar jullie nu zijn. Hopelijk wordt het weer snel beter. Veel plezier nog.

• 31 Mei 2014 - 23:22

Arnold En Josien:

Hoi Jeanne en Martin
    Ja even aan Maaike gevraagd hoe het met jullie was en zij dat ik jullie kon gaan volgen leuk om dat de doen jullie hebben wel veel regen dat is wat minder maar na regen komt de zon we wensen jullie veel fiets plezier en nog veel succes groetjes uit Uden van Arnold en Josien